onsdag 5 juli 2023

Visning pågår av Sofie Sarenbrant



 


Det här är den tredje boken om kriminalinspektör Emma Sköld. 


Varför har jag inte läst den här serien förut? Den här boken har stått ganska länge i min bokhylla och nu tog jag tag i den. 


Det här är en väldigt spännande bok, oförutsägbar och med oväntade vändningar.  ”Visning pågår” har ett bra tempo och går snabbt att läsa. Jag tycker om att inte kunna lista ut vem som är skyldig förrän i slutet, karaktärerna och miljön. Sofie har förpackat historien väl för när jag läst ut sista sidan vill jag genast kasta mig över nästa del! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...