fredag 26 januari 2024

Ett delikat mörker av Christoffer Holst.



 


Det här är den andra delen i Christoffers spännande mysdeckarserie ”Morden längs kanalen”. Äntligen får jag hänga med när systrarna Lina och Louise fortsätter att nysta i olika gåtor. Det i en idyllisk miljö som gestaltas väldigt levande så att man vill åka dit! 


Härligt med böcker som tar en med på äventyr till olika platser! Det i kombination med härliga karaktärer och inslag av godsaker och spänning gör det här till väldigt trevlig läsning. Jag fastnar snabbt och har svårt att lägga ifrån mig boken. 


”Ett delikat mörker” är lättläst, spännande och jag gissar fel på vem som egentligen är skyldig. Längtar redan efter nästa del. 


Lovereads

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...