fredag 11 augusti 2023

Sjörök av Elinor Kapp



Fick ett tips om den här bokserien om kriminalkommissarie Eddie Öhlund på Stenungsundspolisen och den blev ett bra promenadsällskap. 


Boken är den första i serien och den är svår att sluta lyssna på. Jag tycker om storyn, hur spänningen byggs upp och vem sjutton är det egentligen som är skyldig? Jag gillar hur Elinor beskriver och gestaltar, hur spänningen kryper in under huden. Jag tycker om hur karaktärerna Eddie och Stellas privatliv vävs ihop med utredningen och allt som händer. Det finns karaktärer jag gillar i boken och karaktärer jag retar ihjäl mig på! Jag gillade denna väldigt mycket och kommer lyssna vidare på del två snart. 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...