söndag 4 augusti 2024

Annabelle av Lina Bengtsdotter.



 


Varför i hela världen har den här boken gått mig förbi? Varför har jag inte läst den här förrän nu?? 


”Annabelle” är en bok jag lyssnade på och promenaderna blev många och långa. Jag dras in i historien om polisen Charlie och jakten på den försvunna 17-åriga flickan Annabelle och blev helt fast. Spännande, bra driv, oväntade vändningar och väldigt oförutsägbart. 


Vi får följa arbetet med att hitta Annabelle parallellt med vad som egentligen hände den där natten då hon försvann. Samtidigt har Charlie sina egna minnen att kämpa emot, minnen som kommer upp till ytan när hon som polis tvingas återvänder till den plats hon lämnade som fjortonåring. 


Det är många hemligheter som vill upp till ytan och andra som vill att de ska förbi hemliga. Charlie och de andra kämpar mot klockan för att hitta Annabelle. Vad har egentligen hänt henne? 


Vilken bladvändare! Gillade massor och del två i serien ”Francesca” har jag redan börjat lyssna på! 


Ljudboken inläst av Mirja Turestedt. 


https://www.forum.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...