söndag 4 augusti 2024

Sommar i Fågelkärr av Ann-Charlotte Persson.



 


Det här är den andra delen i serien om Emma och hennes gammelmoster Fanny i Fågelkärr. 


Vad jag gillade den här boken! Den innehåller allt jag vill ska finnas i en feelgood. Jag tycker om karaktärerna och den underbara miljön som Ann-Charlotte skildrar så väl och målande. 


Boken får mig att längta till Fågelkärr och till lantliga caféer. ”Sommar i Fågelkärr” är en charmig och lättläst bok om både hemligheter, missförstånd, kärlek, drömmar och vänskap. Det är lantligt, mysigt och bara så där må bra som jag vill att en bok ska få mig att känna. Det är ett nöje att få hänga i Fågelkärr med dessa underbara karaktärer. Hoppas att få återse dem snart igen. 


https://lindco.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...