lördag 18 mars 2023

Alltid din dotter av Caroline Säfstrand



Den här boken har stått oläst i min bokhylla alldeles för länge. Caroline är en av mina favoritförfattare. Hennes böcker är bladvändare och berör mig väldigt mycket. ”Alltid din dotter” är inget undantag. Det är en välskriven berättelse fylld med värme, sanningar och lögner. Det är en roman om trasiga relationer, mödrar och döttrar och om att försöka hitta sig själv.
  


Caroline är fantastisk på att skildra relationer så att det berör långt in i hjärtat. Det är sorgligt och hoppfullt på samma gång. 


Har du inte läst Carolines böcker så rekommenderar jag dem varmt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...