Caroline är fantastisk på att skildra relationer så att det berör långt in i hjärtat. Det är sorgligt och hoppfullt på samma gång.
Har du inte läst Carolines böcker så rekommenderar jag dem varmt!
Caroline är fantastisk på att skildra relationer så att det berör långt in i hjärtat. Det är sorgligt och hoppfullt på samma gång.
Har du inte läst Carolines böcker så rekommenderar jag dem varmt!
”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”. Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar