lördag 18 mars 2023

Den osänkbara Greta James av Jennifer E. Smith.





Det här var en bok jag läste i precis rätt tid. Jag fullkomligt slukade boken, fastnade och ville inte att den skulle ta slut. Älskade att befinna mig i Greta James värld!
 


Det här är en både underhållande och en aning sorglig historia. En väldigt fin berättelse om relationen mellan en dotter och en pappa. Om saknaden efter en mamma som plötsligt går bort och hur man ska ta sig ut ur sorgen. Att läka och komma vidare. 


Jag tyckte att den här boken innehöll allt: fin och underhållande historia, vackra miljöer, kärlek, hjärta och smärta, sorg, humor. Jag njöt av att läsa den här boken, blev alldeles varm i hjärtat! Underbar bok! 


Boken är översatt av Helen Ljungmark och ges ut av Printz Publishing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...