torsdag 23 juni 2022

Det sista han sa av Laura Dave




Dra mig baklänges vad spännande den här boken var! Den här boken är fantastisk! Jag liksom längtade att få sätta mig och läsa boken, ville inte att den skulle ta slut. 


Det här är en berättelse som inte är vad den verkar men den är intressant och spännande från första till sista sidan. Boken höll mig i ett järngrepp med sina oväntade vändningar och twister vilket gjorde det väldigt svårt att lista ut hur det skulle gå.


”Det sista han sa” är inte en spänningsroman i högt tempo, utan ett lugnare där jag som läsare dras in i handlingen, blir otroligt nyfiken och bara älskar storyn! Dessutom är det intressant att följa relationen mellan Hannah och Bailey, hur den utvecklas. Hur de måste ta reda på vad som egentligen har hänt Bailys pappa och Hannahs man Owen. 


Det är en klurig story och man måste hänga med, men det är det värt! ”Det sista han sa” kommer att vara en av årets bästa böcker för mig. 


Ges ut av Bokförlaget Nona


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...