onsdag 8 juni 2022

Texter till tröst för oss vilsekomna av Towe Falk


 

Det här är en bok med texter och dikter. Texterna består av reflektioner, insikter och känslor. Texter som har skrivits i en period då det var kaos i författarens liv. Kanske kan texterna vara till tröst och hjälp om livet kommit lite på kant. 


Jag tyckte om Towes texter, de är vackra, fulla med känslor, insikter och ibland även sorgsenhet. Jag tilltalades av titeln på boken för jag har precis varit i en period där jag känt mig ganska vilsen. En del av dikterna gick direkt in i mig, jag blev glad av att läsa dem och de kan skänka tröst. 


Så, missa inte Towes dikter och texter, missa inte hennes bok! 


Ges ut av Ekström & Garay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...