måndag 20 juni 2022

Min bästa väns pojkvän av Anna Keiler



Feelgood när det är som bäst! Charmigt och romantiskt med humor! 


Jag gillar historien, karaktärerna och miljön! Det är en bok som fick mig skratta högt, nicka igenkännande, bli lite tårögd, berörd och bara le! 


Jag tycker om hur huvudkaraktärerna utvecklas, hur de låter någon annan komma nära och hur de förändrar sina liv. ”Min bästa väns pojkvän” är lättläst och svår att släppa. Det enda negativa är att boken tog slut för fort. 


Vill du ha en bra och härlig feelgood till semestern är detta ett väldigt bra alternativ! Passar utmärkt att läsa sittandes i en solstol på en strand någonstans.


Ges ut av Lind och Co

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...