måndag 20 juni 2022

Medan världen ser på av Anna Larsson



 

Det här är en känsloladdad roman om omöjlig kärlek och kändisskapets mörka baksidor. 


”Medan världen ser på” är en blandning av både feelgood och romance. Det är spänning, het kärlek, vänskap och drama. 


Jag tyckte mycket om miljöbeskrivningarna i boken, Anna kan verkligen gestalta miljöer! Jag tyckte också om att det var väldigt olika karaktärer i boken och att de tillåts vara det. Det jag även tycker är ett plus är att Anna lyckas beskriva baksidorna med att vara en kändis, att det nästan blir som att vara i fångenskap.  


Men, jag har verkligen svårt för för när heta känslor beskrivs för detaljerat. Det passar inte riktigt mig, därför gillar jag feelgood bättre än romance. 


Jag hade även förmånen att få lyssna på Anna under bokträff Jönköping och det var väldigt intressant att höra henne berätta om hur den här boken kom till. Det fick mig att se den lite ur en annan synvinkel. 


Ges ut av Bazar förlag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...