onsdag 8 juni 2022

Vi möts på Sheerwater av Kristan Higgins




Äntligen en ny bok av Kristan Higgins tänkte jag när denna landade i min brevlåda. Älskar hennes böcker och denna gjorde mig inte besviken! 


Jag tokgillade denna bok! Blandningen av kärlek, vänskap, glädje och sorg är underbar. Det är en berättelse med både hjärta och smärta och karaktärer som jag bara vill läsa mer om. Tycker att Kristan har skildrat relationerna mellan karaktärerna på ett fantastisk sätt. 


I boken får vi se historien ur de olika karaktärernas perspektiv och jag tycker att det gör boken bättre. Det ger en förståelse till varför saker blev som de blev och den sorg som flera av karaktärerna har. 


”Vi möts på Sheerwater” är en underbar, charmig och lättläst feelgood som jag verkligen tyckte om att läsa. Det här är nog en av hennes bästa böcker! Perfekt till sommarledigheten om du inte har läst den än! 


Kul att se en blurp av mig själv också på omslaget! 


Ges ut av Printz Publishing

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...