torsdag 1 juli 2021

Ärlighetsprojektet av Clare Pooley

 Vad jag tyckte om den här boken. Jag ville aldrig att den ska ta slut och jag saknar redan karaktärerna. Clare har lyckats bra med att låta de olika personerna i berättelsen både få plats och att utvecklas. Det är ett härligt nöje att läsa om skrivboken som förändrar så mångas liv.

Jag tycker om storyn, en skrivbok med ärligheter som förenar människor och får liv att förändras. Att karaktärerna blir en naturlig del i varandras liv, att det hjälper dem med något som de bär på. Något de behöver bli av med för att komma vidare.
Det är färgstarka och starka personligheter jag får möta under läsningen. Karaktärer vars liv och historier vävs samman under läsningens gång så att de blir ett. De visar att man genom att vara öppen och ärlig kan få nya vänner och ändra sitt liv.
”Ärlighetsprojektet” är en vacker saga som gör mig glad och får mig att tänka efter. Tänk om vi alla kunde vara lite mer ärliga, det tror jag skulle vara både hälsosamt och uppfriskande.
Den här boken gav mig en boksmälla. Vill läsa mer om dem, hur går det sen?
”Ärlighetsprojektet” är en varm, kärleksfull, humoristisk och smått sorglig berättelse! En berättelse att både skratta och gråta till. Missa inte!

Boken ges ut av: Printz Publishing

Följ mig gärna på instagram: Lollos boktips






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...