onsdag 28 juli 2021

Bokförlaget Gyllendufva av Lilly Emme och Sara H. Olsson






Herregud vad jag tyckte om att läsa om Kvarteret Kronan, Gunilla, Petra och de andra underbara, finurliga och märkliga karaktärerna. 


Jag började läsa och slutade inte förrän boken var slut. Det är en varm, humoristisk och mysig feelgood med både hjärta och smärta. Det är lättläst, underbara karaktärer och miljöer och så får man en liten glimt av livet på ett bokförlag - om än en liten skruvad tillvaro. 

Det här är en bokserie jag gärna läser fler delar av.  Vill återvända till Kvarteret Kronan!  


Boken ges ut av Historiska Media

Följ mig gärna på Instagram: Lollos boktips





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...