söndag 4 juli 2021

Fler böcker att läsa i sommar!

Det finns fler böcker jag känner att jag vill läsa, helst nu och alla på en gång. Tur att jag har semester i fem veckor till!


⭐️ Hemligheten på Seaview cottage - Emily Gunnis.

⭐️ En evighet från dig - Jenny Colgan. 

⭐️ Sommar i strandhuset - Veronica Henry. 

⭐️ Hjärtlinjer - Brit Bennett. 

⭐️ Fridlysta Fridolf - Josefine Sandblom. 

⭐️ Gröna, sköna vårvindar - Christoffer Holst. 

⭐️ När livet har andra planer - Anna Alemo. 

⭐️ Sommaren på Nornö - Jennifer Anglade Dahlgren. 

⭐️ En sommar i York - Lucy Diamond. 


Det finns otroligt många bra och intressanta titlar just nu och som jag vill läsa. Det är nästan så det blir svårt att välja vilken man ska börja med 😂❤️.


Följ mig gärna på instagram: Lollos Boktips


Böckerna ges ut av följande förlag:

Printz Publishing

Norstedts förlag

Albert Bonniers förlag

Lind & Co

Lovereads

Historiska Media







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...