Här är två boknyheter som jag har längtat efter och varit nyfiken på ett tag.
Sheila är en författare vars böcker jag tycker mycket om. Sharon är en ny bekantskap. Båda böckerna låter väldigt bra och feelgoodiga!!
”Jag är vuxen men känner mig som ett barn när havet stormar in över mig”. Underbara Cecilia! Nu har du fått mig både att gråta, skratta o...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar