torsdag 1 juli 2021

Fadern av Lotta Lundh

 Men så spännande och oförutsägbart. Jag sträckläste boken, hade svårt att släppa den. Ville läsa en sida till, hur skulle det gå?

”Fadern” är den fjärde boken i serien om kriminalkommissarie Erik Ljung vid Värmlandspolisen.
Det här är en lättläst och välskriven bok med en story som blir mer spännande för varje sida. Jag tycker om karaktärerna även om jag ibland blir irriterad på val de gör. Det känns äkta och verklighetstroget och Lotta skriver så man känner sig mitt i handlingen.
Det här är en riktigt bra och spännande serie om mord, relationer och vardagsliv. Jag längtar redan efter nästa bok!!

Boken ges ut av Lind & Co

Följ mig gärna på instagram: Lollos boktips







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Häxhammaren av Johanna Strömqvist

  Rekommenderad läsålder är 9-12 år.  Det här är den andra, fristående boken i serien Silver & Stål.    Lilly och Vincent måste i ett nu...