lördag 17 juli 2021

Boktips inför resa!


Hur många böcker ska man egentligen ta med när man ska åka bort fem dagar? Det här är min hög!

☀️ Sista sommaren - Eleonore Holmgren. 

☀️ Familj för nybörjare - Sarah Morgan. 

☀️ Tredje gången gillt - Mia Söderberg. 

☀️ Flicka A - Abigail Dean. 

☀️ Den saknade systern - Lucinda Riley. 

☀️ Bokförlaget Gyllendufva - Sara H. Olsson och Lilly Emme. 

☀️ Fridlysta Fridolf - Josefine Sandblom. 

☀️ Gröna, sköna vårvindar - Christoffer Holst. 

Jag menar, det måste ju finnas valmöjligheter. 🤩😂. Mannen bara tittade på mig och höll upp en bok han ville ha med. Konstigt, bara en bok?! 😂

Fem dagar med västkust, hav, vila, god mat, glass och umgås med en av våra bästa vänner! Och läsning förstås! 

Följ mig gärna på Instagram: Lollos boktips



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...