onsdag 7 juli 2021

𝙱𝚘𝚔𝚙𝚘𝚜𝚝


Häromdagen fanns denna skönhet i min brevlåda!
”Hundra år med Lenni och Margot” skriven av Marianne Cronin. Boken kommer ut i butik den 18 augusti och jag har fått chansen att förhandsläsa! ❤️🙏🏻🤩.
På baksidan kan jag läsa att det är en ovanligt levande, rolig och ömsint roman som skildrar vilken gåva livet kan vara även när det håller på att tas ifrån oss.
Den handlar om vänskapen mellan 17-åriga Lenni och 83-åriga Margot som möts på en konstterapiklass på ett sjukhus i Glasgow. Båda vet att deras liv närmar sig sitt slut, men tack vare den oväntade vänskap som växer fram mellan dem får deras sista tid en helt ny mening.

Stort tack Bazar förlag för chansen att få förhandsläsa!

Följ mig gärna på instagram: Lollos boktips



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...