måndag 5 juli 2021

To Be Read

 Blev utmanad att visa min #toptentbr och genast gick min hjärna och mitt hjärta igång. Vad vill jag läsa härnäst?

Mitt problem är att jag har för många böcker som jag vill läsa - helst alla på en gång. Så.. jag kan inte riktigt begränsa mig.
Här kommer del ett av av de böcker jag vill läsa nu, genast och alla på en gång.
⭐️ Som i ett vykort - Sofia Rutbäck Eriksson
⭐️ Som gjorda för varandra - Sophie Kinsella.
⭐️ Er tredje man - Denise Rudberg.
⭐️ Den saknade systern - Lucinda Riley.
⭐️ Ett rent helvete - Anne Liljeroth.
⭐️ Sista sommaren - Eleonore Holmgren.
⭐️ Bokförlaget Gyllendufva - Lilly Emme och Sara H. Olsson.
⭐️ Tilly och de förlorade sagorna - Anna James.
⭐️ Familj för nybörjare - Sarah Morgan.
⭐️ Så länge hjärtat kan slå - Birgitta Gunnarsson.
⭐️ Vingården för vilda drömmar - Caroline Säfstrand.

Böckerna ges ut av:

Följ mig gärna på instagram: Lollos boktips




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...