fredag 9 juli 2021

Roadtrip!

 Roadtrip!

Finaste familjen packade bilen och tog sig först till Kalmar (där jag sprang på bästa Malin som har Malins Bokblogg på Instagram 🤩❤️. Väldigt kul att ses IRL igen!). För att sedan ta oss till Mörbylånga på Öland. Här ska vi stanna några dagar och semestra!

Självklart har jag ett antal böcker med mig. Bland annat den här: ”Vänligheten” av John Ajvide Lindqvist. En bok lite utanför min comfortzon, men den är nominerad till @aretsbok och jag vill försöka läsa alla! 

Boken är på över 700 sidor, så det är mycket möjligt att jag bryter av med något annat emellan och slalomläser! 

Har du läst? Vad tyckte du? Jag är rädd att den ska vara för otäck 😱. 

Boken ges ut av Ordfront förlag 

Följ mig gärna på Instagram: Lollos boktips








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...