tisdag 16 juli 2024

Del av din värld av Abby Jimenez.





Ååååhhh vad jag tyckte om den här kärlekshistorien. Den gick liksom inte att sluta läsa. Jag tyckte om tempot, de rappa dialogerna, de underbara karaktärerna, miljöerna, stämningen.. allt!!
 


Jag har skrattat, blivit arg, haft fjärilar i magen och levt mig in i den här boken. Så många känslor och som boken berörde mig. 


Alexis och Daniel är varandras motsatser men när de av en slump möts är attraktionen mellan dem ögonblicklig. Ingen av dem vill dock erkänna det varken för sig själva eller någon annan. Deras olika bakgrund, tankar om framtiden och familjer ställer till det för dem. Men kan de välja bort kärleken och passionen de känner för varandra? Kan de få det att fungera, mot alla odds? 


Alltså, jag inhalerade den här boken. Sträckläste och ville aldrig att den skulle ta slut. Så innerlig, varm och humoristisk berättelse. Så mycket hjärta men även smärta och jag faller handlöst för historien om Alexis och Daniel! Så ljuvlig! Underbar! Missa för guds skull inte denna bok! 


Översatt av Katarina Jansson. 


https://karatforlag.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...