onsdag 3 juli 2024

Lyfta skrot! av Madeleine Rybeck.



 


Jag gillar undertiteln på den här boken - ”Kraftfulla redskap för självkänsla och mod”. För det här är mer än en bok om styrketräning. Det är en bok om att möta motgångar och utmaningar på rätt sätt. Ett sätt som ger mig som läsare verktyg att våga och växa. 


Madeleine skriver om sin egen resa, bort från det destruktiva och att hitta träningen som blir en viktig del i hennes liv. Hon berättar om viken av återhämtning, om träning i klimakteriet och mycket mer. Till det finns det en mängd härliga recept och träningsprogram att följa. Madeleine visar övningarna i text och bild på ett bra sätt som gör att det blir lätt att följa. 


En riktigt bra bok, både för dig som tränar och dig som inte tränar. Jag styrketränar alldeles för lite och med denna bok i handen hoppas jag komma igång lite mer i sommar. 


https://www.isaberg.nu/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...