lördag 23 december 2023

En snöängel till jul av Johanna Johansson, Sara Molin och Birgitta Gunnarsson



För det första, vilket vackert omslag!
 


Sen, ”En snöängel till jul” är en finstämd, humoristisk och varm julroman om tre människor som blir en del av varandras liv av en slump. Glädje, vänskap, hjärta och lite smärta och sorg blandas och det blir tillsammans en väldigt bra roman. En bok jag hade svårt att släppa och som jag älskade att läsa. 


Margit, Aida och Milo! Vilka starka karaktärer. Alla med sitt bagage att bära på och tampas med. Jag tycker om att läsa om dem, hur det spirar en vänskap mellan dem. En vänskap som är ganska oväntad men som jag tror att alla tre behöver. 


Johanna, Sara och Birgitta har skrivit en jättefin julroman som ger julkänsla, som gör mig glad och alldeles varm i hjärtat. 


Norstedts förlag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...