lördag 23 december 2023

Osmekmånad av Christina Laurent



Som jag ÄLSKADE den här boken! Storyn, karaktärerna, miljön, kärleksproblemen - allt! Jag fastnade från första sidan och ville bara läsa mer! ❤️


”Osmekmånad” är en charmig och underhållande historia om kärlek och svek. En historia om hemligheter och vänskap. Jag skrattar högt emellanåt och ibland gömde jag mig bakom skämskudden. Oavsett så är den här historien väldigt rolig! 


Jag tycker om Olive och Ethan, älskar att läsa om hur de tar sig an smekmånaden  som de tvingas åka på när Olives syster Amie och hennes nyblivna man blir matförgiftade och inte kan åka. Tycker om att läsa hur deras relation utvecklas och de förvecklingar som blir. 


Boken är lättläst och verkligen en sträckläsningsroman. Den gick inte att släppa! Språket är både humoristiskt och det finns rappa repliker som jag bara älskar. Det finns dessutom några oväntade överraskningar i handlingen som gör att man inte riktigt vet vad som väntar när man vänder blad - love it!! 


En underbar bok som jag önskar att jag hade oläst och kunde få läsa för första gången igen! Som jag njöt av varje sekund! 


För guds skull - missa inte denna pärla!! 


Översatt av Isabel Valencia. 


Modernista


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sensommar av längtan av Gabriella Argus

  Det här var precis vad jag behövde just nu. En varm och underhållande feelgood/romance med både hjärta och smärta. En feelgood med härliga...